Известие

Collapse
No announcement yet.

Завръщане в отбора на 164

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Завръщане в отбора на 164

    Здравейте, след почти 10г. се завърнах отново в отбора на големите стари шлепове 164
    Взех тази пловдивска бабичка, и мисля да си я стягам и ползвам. Ако някой колега има суперка бензинова на части, да пише все ще ми потрябва нещо за в бъдеще.
    Помагайте, къде беше номера на двигателя че съм забравил а в кат се правят на интересни ако е мръсен.
    Attached Files
    Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
    Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
    Alfa 166 2.4 JTD 2003г.

  • #2
    Честито и безаварийно!
    Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
    Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
    Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
    Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

    Comment


    • #3
      Честито и много да те радва
      Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
      Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
      Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

      Comment


      • #4
        честито,гледах подобна в Мобилето наскоро се продаваше,имам суперка на части за сега я разграбват,половината беше нова до сега съм продавал всичко дето съм го купил и сложил на колата.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от manolito Покажи съобщение
          Помагайте, къде беше номера на двигателя че съм забравил а в кат се правят на интересни ако е мръсен.
          По спомен е под генерацията откъм маховика.Перфорация е, не релеф.
          Video meliora proboque deteriora sequor.

          Comment


          • #6
            Честито и безаварийни километри с нея.

            Comment


            • #7
              Благодаря на всички, и най вече на колегата Classicalfamaniac който първи ми съдейства за номера на мотора. Алфичката е вече с русенски номер след тридневно висене в КАТ
              Attached Files
              Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
              Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
              Alfa 166 2.4 JTD 2003г.

              Comment


              • #8
                Красавица!Евала!

                Comment


                • #9
                  Добра визия! Браво за избора!
                  Мечтател

                  Comment


                  • #10
                    Честито колега и от мен. Чак сега ти видях поста. Благодарение на теб моята си кюта на газ вече две години с твоите метални колектори. И да не забравиш да и направиш автоматични дневни светлини...

                    Comment


                    • #11
                      Колеги, намерихте ли някакво решение на прословутите мъртви дисплеи на климатроника? Много ме дразни като го гледам така умрял......
                      Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
                      Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
                      Alfa 166 2.4 JTD 2003г.

                      Comment


                      • #12
                        Последно взимах лентови кабели от Словения (май беше). излизаше около 50лв/бр.
                        При мен държи повече от година засега...
                        2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
                        GSM: 0888 520 600

                        Comment


                        • #13
                          Аз на този гадния дисплей така и не му намерих цака. Има все още из нета (не в България) да се предлагат кабели ама и смяната им е загубена работа и въпреки , че съм сменял такива кабели на такива дисплеи не се навих да изхарча едни пари за моята кола. Всъщност моя дисплей изобщо нямаше никой, нито една точица не светеше и така сякаш по не те дразни отколкото да свети наполовина. Аз си сложих отпред пред дисплея това: http://iskambg.com/avto-aksesoari/75...k-za-kola.html и си ми запълни липсващата светлинка и някак се вписа в интериора на колата. После като се развали нацяло климата ми си намерих друг модул -за късмет с работещ дисплей и стана това: http://clubalfaromeo.com/forum/showt...t=92255&page=4. Моята нагласа беше разработка на изцяло друг дисплей ама нали сега имам оригинален и се успокоих. Инъче това с термометър волтмера седи добре и мога да го потърся да го снимам ако искаш да видиш как седи на колата.

                          Comment


                          • #14
                            Въртят ми се разни идеи, с които да избегна изцяло лентовият кабел. Например връзка със зебра конектор http://www.sateco.ch/e/i_zebra.html Така стъклената част ще контактува с тази гумичка към направена малка платка а от нея с проводници към голямата платка. Но съм много скаран с Английският и се ограничавам до търсене само в бг сайтове и нищо не намирам. Краен вариант е като колегата Калин, да сложа един часовник с термометър но ми се иска да преборя скапаният лентов кабел.....
                            Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
                            Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
                            Alfa 166 2.4 JTD 2003г.

                            Comment


                            • #15
                              Значи този вариант с гумичката не знам дали ще стане т.е. дали ще се намери гумичка с точно толкова на брой пътеки , че са над 100 броя на тая платка мисля или поне са доста, отделно е важна стъпката между съседните пинове, която е доста натясно. Отделно монтажа на стъклото в кутията е така натясно , че не виждам как ще има още една платка отзад де да се навре. Всъщност точно броя и малкото разстояние между пиновете ме спря да се пробвам защото малко да се мръдне кабела при лепенето и става манджа с грозде. Лепил съм дисплеи на касови апарати ама там са с 10 -15 -20 пина и са по едрички стъпките и пак съм грешил. След грешка режеш и почваш наново с нова лента. И не ми се рискуваше с този дисплей. А то и аз като я купих много му се точих на дисплея и като покарах и му свикнах си ми бе все тая по едно време. Ама сега като имам работещ пък взе да ми харесва. Даже на тая червената подсветка дето съм я показал в моята тема й изгоря едно диодче в ъгълчето там малко само ми тъмнее ама много ме дразни и все се каня да отварям и да сменям. А като няма дисплей не му мислех толкова. На другия вариант с волт-термометъра аз го подобрих като му изведох жички от кутийката за батерията(1,5V) и я изведох отзад на гърба на модула на климата и там пернах пак 1,5 V. ама от големите и да кара няколко години с нея, за да не го разглабям да му сменям батерията. Даже ако колегата иска може да се сдобие с моя термометър.

                              Comment

                              Working...
                              X